Her søger du støtte

Sådan søger du

→ Tjek kriterierne og deadlines for at søge de forskellige puljer.
→ Udfyld og send ansøgningsskemaet.

Se også:
Fra ansøgning til afgørelse – sådan
Afrapportering efter arrangementet.

Ansøgningsskema

Før du trykker på SEND:

Læs det hele igennem en ekstra gang. Er alle informationer med? Er arrangementet beskrevet forståeligt? Er der styr på budget og de øvrige dokumenter, der er afgørende for behandling af ansøgningen?

Ja? Så er du klar til at sende.

Bare klik på knappen, så hører du fra os, lige så snart vi har behandlet din ansøgning.

Spontanpuljen - sådan

Projekt- og Byfestpuljerne - sådan

Afrapportering - efter arrangementet

Det skal du have med i afrapporteringen: Kort tekst om aktivitetens forløb samt regnskab og bilag.

Her skal det tydeligt fremgå, hvilke bilag der hører til hvilke poster i regnskabet. Af bilagene skal det fremgå, hvad der er købt, pris samt dato, CVR-nummer eller CPR-nummer.
Der skal kun fremvises bilag i et omfang, der svarer til betalingsbeløbet.

Afslag og ubrugte midler

Udvalget for Musicons bylivspulje eller bestyrelsen for Musicon Bydelsforening kan give afslag eller kræve tilbagebetaling af det udbetalte beløb i disse tilfælde: